responsive img

Produkty na stronie:

1. Czy sprzedawane produkty są nowe?
Tak, wszystkie produkty jakie sprzedajemy są nowe. Zapakowane w oryginalne pudełko prosto z fabryki.

2. Czy sprzedawane żarówki są sprawdzane przed wysyłką?
Tak, zanim wyślę zakupione żarówki dokładnie sprawdzam czy nie ma wad wizualnych oraz włączam je ciągiem na 48 godz. w celu upewnienia się, że zakupiony towar spełni oczekiwania klienta i nie posiada także wad ukrytych.

3. Czy produkt jest bezpieczny i posiada odpowiednie certyfikaty?
Tak, przy odpowiednim zastosowaniu żarówki są produktem bezpiecznym co potwierdza certyfikat z oznaczeniem CE. Oznaczenie to mówi, że wyrób ten przeszedł pozytywnie specjalistyczne badania i spełnia przewidziane dla niego podstawowe normy jakości i bezpieczeństwa. Sprzedawane przeze mnie żarówki posiadają także oznaczenie RoHS, które informuje o tym, że nowy wprowadzony do obrotu w Unii Europejskiej sprzęt elektryczny zawiera ograniczenia w zawartości materiałów szkodliwych.

4. Co oznacza, że produkt jest niedostępny?
Oznacza to, że sprzedaż danego produktu została czasowo wstrzymana ze względu na brak magazynowy. Warto jest sprawdzać naszą ofertę, ponieważ staramy się je uzupełniać na bieżąco.

Płatność:

1. Jak zrobić zakupy w sklepie Mr. Light?
Jeśli chcemy dokonać zakupu żarówki grow led do roślin , wystarczy pod wybranym przez nas modelem nacisnąć na ikonkę koszyka. Zostaniemy przekierowani od razu na platformę allegro, gdzie pojawi się opcja "Kup teraz".

2. Czy muszę posiadać konto w sklepie, aby dokonać zakupów?
Aktualnie kupno przez stronę www.mr-light.pl jest niemożliwe, dlatego wszystkie towary sprzedaję przez serwis allegro. Serwis ten umożliwia zakup jednocześnie użytkownikom zarejestrowanym jak i niezarejestrowanym, w takim wypadku Pan/Pani nie musi posiadać konta, by dokonać zakupu. Strona www.mr-light.pl jest ciągle rozwijana i niebawem pojawi się możliwość bezpiecznego zakupu z rabatem, poprzez sklep online.

3. Jakie są metody płatności?
Przelewy24 oraz Payu umożliwia płatność kartą, przelewem bankowym oraz blikiem.

Numer rachunku bankowego sklepu Mr. Light
ING Bank Śląski
nr. konta 95 1050 1227 1000 0092 7496 4544

Dane do przelewu:
Mr. Light Gracjan Patej
ul. Wisławy Szymborskiej 2A/39,
42-500 Będzin

4. W którym miejscu mogę podać dane do faktury?
Na życzenie klienta wystawiamy fakturę, przy zamówieniach telefonicznych lub mailowych, wystarczy podać dane firmy, by otrzymać fakturę na dane zamówienie. W przypadku zakupu przez portal allegro, wystarczy zaznaczyć opcję "Chcę otrzymać fakturę" oraz wypełnić dane firmowe.

5. Gdzie znajdę fakturę?
Fakturę tradycyjną wysyłam w paczce razem z zamówieniem.

Wysyłka:

1. Jak zostaną zapakowane zakupione przeze mnie żarówki?
Wszystkie zakupione żarówki są przeze mnie odpowiednio pakowane, aby nie uległy zniszczeniu podczas transportu. Każda żarówka jest zapakowana w oryginalne pudełko, wkładane jest wypełnienie, a także karton od strony zewnętrznej jest oznaczony odpowiednimi naklejkami ostrzegawczymi.

2. Jaką firmą logistyczną odbywa się wysyłka zakupionego towaru?
Wysyłka odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej Inpost, która dostarcza paczki w 99% na drugi dzień od nadania.

3. Jak długo będę czekać na wysyłkę zakupionego towaru?
Wysyłka odbywa się zazwyczaj w ciągu 24 godzin od zakupu, jednak czasami ten czas może się wydłużyć o 2 dni robocze z powodu dużego zamówienia lub dużej ilości zamówień.

4. Jaki jest koszt wysyłki?
responsive img
5. Gdzie mogę śledzić przesyłkę?
Paczkę można śledzić na stronie https://inpost.pl/sledzenie-przesylek
Numer śledzenia wraz z linkiem do strony Inpost, przychodzi na maila po 1-2 godzinach od nadania paczki.

6. Czy kurier kontaktuje się przed doręczeniem paczki?
Jeśli jest problem z doręczeniem, (odbiorca jest nieobecny) to kurier kontaktuje się z odbiorcą z podanego numeru telefonu widniejącego na etykiecie doręczenia. Jest też opcja, by kurier skontaktował się jakiś czas przed dostarczeniem przesyłki. Wystarczy taką notę zawrzeć w "informacje dla sprzedającego".

7. Czy jest możliwość odbioru osobistego?
Tak, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym istnieje taka możliwość. Produkty mogą zostać odebrane osobiście pod adresem: ul. Wisławy Szymborskiej 2A/39, 42-500 Będzin.

8. Czy wysyłam paczki za granicę?
Tak, istnieje taka możliwość, w celu wysyłki za granicę proszę o kontakt mailowy lub telefoniczny. W grę wchodzi jednak tylko przedpłata. Nie ma możliwości wysyłki za granicę za pobraniem.

Reklamacje i zwroty:

1. W jaki sposób mogę zgłosić reklamację?
Reklamacje można zgłaszać telefonicznie pod numerem: 732 022 424 lub w formie elektronicznej na mail mr.light@onet.pl.

2. Jak długo trwa rozpatrzenie reklamacji?
Reklamacja zostaje rozpatrzona w terminie 7 dni.

3. Jak zostanę powiadomiony o decyzji w sprawie zgłoszenia reklamacji?
Klient zostaje powiadomiony drogą elektroniczną na mail podany w momencie zakupu o wyniku reklamacji.

4. W jaki sposób powinienem zwrócić uszkodzony towar, jeśli reklamacja została rozpatrzona pozytywnie?
Towar uszkodzony można zwrócić dowolnie wybraną przez siebie firmą kurierską lub pocztą oraz paczkomatem. Reklamacje odesłane za pobraniem nie będą uwzględniane a paczka zostanie cofnięta do nadawcy.

5. Jaką metodą zostaną zwrócone pieniądze z reklamacji?
Pieniądze z reklamacji zostaną zwrócone przelewem na podany przez państwa numer konta bankowego.

6. Jak długo będę czekać na zwrot pieniędzy?
Zwrot środków na konto klienta powinien nastąpić w terminie 1-2 roboczych dni.

7. Co w przypadku kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona negatywnie?
Produkt odesłany do reklamacji jest sprawdzany pod kątem uszkodzeń, które mogły zajść z przyczyn zewnętrznych a nie wadliwego wykonania produktu. Do każdego zamówienia dołączana jest nota informacyjna z warunkami eksploatacji. Jeśli uznamy, że produkt był użytkowany inaczej niż w warunkach eksploatacji możemy odrzucić reklamację.

8. Jak długi jest termin gwarancji na zakupione oświetlenie?
Termin gwarancji wynosi 1 rok.

Jeśli chcesz zadać mi inne pytanie to jestem do Twojej dyspozycji.
Zachęcam do kontaktu poprzez formularz znajdujący się na dole strony, ale także do kontaktu mailowego bądź telefonicznego.