0.00 zł
1. Jaki jest koszt wysyłki?
2. Jak zostaną zapakowane zakupione przeze mnie produkty?
Wszystkie zakupione produkty są przez nas odpowiednio pakowane, aby nie uległy zniszczeniu podczas transportu. Każda rzecz jest zapakowana w oryginalne pudełko, wkładane jest wypełnienie, a także karton od strony zewnętrznej jest oznaczony odpowiednimi naklejkami ostrzegawczymi.
3. Jaką firmą logistyczną odbywa się wysyłka zakupionego produktu?
Wysyłka odbywa się za pośrednictwem firmy Inpost.
4. Jak długo będę czekać na wysyłkę zakupionego produktu?
Wysyłka odbywa się do 4 dni roboczych liczonych od dnia otrzymania płatności. W przypadku wydłużenia wysyłki klient zostanie o tym poinformowany. (4 dni robocze to czas nadania przesyłki przez nas do firmy kurierskiej, na uwadze trzeba mieć czas dostawy firmy kurierskiej, który wynosi do 2 dni roboczych).
5. Gdzie mogę śledzić przesyłkę?
Paczkę wysłaną firmą kurierską Inpost można śledzić na stronie https://inpost.pl/sledzenie-przesylek
Numer śledzenia wraz z linkiem do strony InPost, przychodzi na maila po 1-2 godzinach od nadania paczki.
6. Czy wysyłam paczki za granicę?
Tak, istnieje taka możliwość, w celu wysyłki za granicę skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie. W grę wchodzi jednak tylko przedpłata. Nie ma możliwości wysyłki za granicę za pobraniem.